2014. február 15., szombat

2. Fejezet: Az első élőshow

Sziasztok! Meghoztam a 2. fejezetet.:) Remélem tetszeni, bár kicsit rövid lett. Jó olvasást! <3 Puszii: Petraaxx









Ma van az első élőshow. Már nagyon izgulok, hiszen nagyon sokat dolgoztam mind a 3 csapattal.  Most éppen a szobámban vagyok, hogy keressek valami értelmes ruhát. Igazából nem szeretek annyira kiöltözni és annyira nem bírom magassarkút. Az estéhez kiválasztottam a kedvenc virágos ruhámat és egy fekete
magassarkút.  Felvettem egy fekete csicsnadrágot, egy kockás inget, a piros Vans-mat és a kabátomat. Ezek után már indultam is a székházba.
- Rékaaaa.- futott hozzám kiabálva Anna.
- Annaaaaa.- kiabáltam én is miközben megöleltük egymást.
- De jól nézel ki.- nézett végig rajtam.
- Köszönöm. De azért te sem panaszkodhatsz.- nevettem.
- Már alig várom az estét.- Egymásba karolva mentünk a színpadhoz.
- Sziasztok.- köszöntem. Mindenki mosolyogva visszaköszönt, én meg odamentem Kingához. Kinga a stáb egyik legfontosabb tagja.
- Szia, Réka. Minden rendben volt a próbák alatt?
- Szia, persze.
- Örülök neki. Milyen volt az első színpadi próbájuk?- kérdezte vigyorogva. Erre felnevettem, mert előjöttek az emlékek.
- Vicces.- törölgettem szemeimet. Minden évben vicces az első színpadi próba, mert akkor még nem tudnak semmit és kicsit félve lépnek a színpadra. Miután befejeztük a beszélgetést leültem az egyik székre nézni az utolsó próbát. 1 órát próbáltak utána mentek készülődni. Anna egyből felrángatott a helyemről, hogy menjek vele.
- Jól van megyek. Csak ne rángass.- ráztam le magamról a kezét. Elengedett, közben odaértünk a sminkeshez és fodrászhoz. A lányokhoz mindig jó bejönni ilyenkor, mert nagyon viccesen néznek ki a csavarokkal a hajukban. Ezt a pillanatot meg is örökítettem. A képen rajta van a két Lili, Anna és én. Elég hülye fejeket vágtunk. Fel is tettem a facebook profilomra ezzel a szöveggel:
Szépülnek a lányok.:DD <3
Természetesen megjelöltem őket. Pár másodperc alatt olyan komment áradat lett a képhez, hogy az valami hihetetlen.
Hirtelen rezegni kezdett a telóm: SMS-em jött Lillától.
Gyere már készülődni. Később is tudsz traccsolni. xx L.
Hát nem cuki? Elköszöntem a lányoktól és a közös öltözőnkbe mentem.
- Itt vagyok, nyugi.
Lilla ruhája
- Segíts felhúzni a cipzárt, légyszi.- mutatott a kb. 10 centis cipzárra.
- Ezt nem tudtad volna egyedül is felhúzni?- kérdeztem grimaszolva. Mert Lilla elég hajlékony lány.
- Jó, másért hívtalak.- érdeklődve figyeltem, ezért folytatta.- Segítened kéne.
- Miben?
- Van egy srác, akivel nyár óta randizgatok és ma este is akar egyet.
- És?- néztem rá értetlenül.
- Tuti, hogy megfogja kérdezni, hogy leszek-e a barátnője.- nézett rám ijedten.
- Ki az a fiú?- sóhajtottam.
Réka ruhája
- Miki.- mondta gyorsan. Nekem meg kikerekedett a szemem.
- Van valami baj?- nézett fürkészve.
- Nem.- ráztam meg a fejemet.
- Biztos?- nézett a szemembe.
- Tuti. Szerintem menj el vele.- bólogattam. Felkaptam magamra a ruhámat és a cipőmet majd még igazítottam a hajamon és a sminkemen. Kimentem és benéztem a fiúkhoz.
- Izgultok?- kérdeztem mosolyogva.
- Ne is mondd. Totál ki vagyunk.- mondta Benny.
- Higgyétek el, hogy ha kiálltok a színpadra utána már nem fogtok.- mondtam nekik mosolyogva. Még gyorsan megöleltem őket és mentem a lihegőbe. Ott volt már rajtam kívül a három koreográfus, Lilla, Márk és Patrik. A négy sminkes és a négy ének tanár. Köszöntem és leültem barátnőm mellé.
- Hol voltál?- suttogta. Mert már elkezdődött az adás.
- A fiúknál.- mondtam és már többet nem szólaltunk meg, mert már bejöttek a mentorok. Még beszéltek egy kicsit aztán jött is az első versenyző, az MDC. Ők a Beatles- Help!-et énekelték. Eszméletlenek voltak. Anna nagy meglepetésemre Selena Gomez- Slow Down-ját énekelte, amit imádok. Péterffy Lili is odatette magát. Ő Miley Cyrus- Wrecking Ball című számát énekelte. A ByTheWay Robin Thicke nagy slágerét a Blurred Lines-t énekelte. Mind a 12 versenyző megérdemelten van, hiszen nagyon jól énekelnek.

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Tetszik a blogotok. Jól meg van fogalmazva, és nem történik meg minden az első fejezetekbe.
    Én is ilyenre tervezem az enyémet.
    Ha esetleg nyittok egy csere modult, akkor írjatok a chatembe, mert szívesen cserélnék veletek. http://mirage-ericochmolly.blogspot.hu

    Jenni

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon örülünk, hogy tetszik a blogunk.:)
    Szívesen cserélünk veled.:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, nálam is kint vagytok! :)

    VálaszTörlés