2014. február 20., csütörtök

3. Fejezet: A döntés egy kis csavarral

Sziasztooook!:D Meghoztuk a a következő részt. Ezt már ketten írtuk.:3 Reméljük tetszeni fog nektek.:) Pusziii: Petraaxx és Vikii











"If I was your boyfriend, I'd never let you go, I can take you places you ain't never been before..."- szólt a telefonom. Kómásan felvettem.
- Tessék?- kérdeztem rekedten.
- Szia, Réka. Bocsánat, ha felkeltettelek, de nagy szükség van rád.- mondta Kinga.
- Mi a baj?- kérdeztem miközben felültem.
- Lilu most telefonált, hogy belázasodott és nagyon kapar a torka...
- Ergo nem tud bejönni.- fejeztem be.
- Pontosan.
- És miért kellek én?- kérdeztem. Hiszen ott van Ben, ő letudja vezetni a műsort egyedül is.
- Mert arra gondoltam, hogy segíthetnél Bencének levezetni a döntést.- bennem meg megállt az ütő. Mi van?
- Én?- döbbentem meg.
- Igen, te. Figyelj mi lenne, ha 1 óra múlva bejönnél? És akkor mindent megbeszélünk.- vetette fel az ötletet.
- Oké. Akkor egy óra múlva. Szia.- gyors letettem a telefont és elmentem lezuhanyozni. Felvettem egy farmert és egy kötött pulcsit. Felhúztam a cipőmet és már indultam is. Útközben beugrottam a pékségbe  egy kakaós csigáért, hogy ne halljak éhen. 
Mikor beértem az RTL székházba, Ben jött velem szembe.
-Akkor segítesz? -kérdezte.
- Honnan tudsz róla?- érdeklődtem.
- Nekem telefonált Lilu.- mondta amolyan "na ehhez szólj hozzá" stílusban.
- Oh, nem tudtam. Akkor a válaszom egy hatalmas igen.-vigyorogtam.
-Köszi, életmentő vagy, gyere akkor próbálni.- ugrott a nyakamba és elindultunk a színpadhoz. Egy pár órát próbáltunk, elmagyarázta, hogy mit mikor miért és hogyan kell csinálni. Sokat nevettünk, de azért rá kellett jönnöm, hogy nem is olyan könnyű műsorvezetőnek lenni... Próba után a sminkeshez és fodrászhoz küldtek. Hajamat begöndörítették, a sminkem pedig ilyen narancsos árnyalatú lett. Valami eszméletlenül jól néz ki. Miután kész lettem, a stylisthoz vettem az irányt. Egy egyszerű ruhát kaptam egy fehér magassarkúval. 
- Víííí, nagyon tetszik, köszönöm.- forogtam a tükör előtt. 
- Azért a viselője se panaszkodhat.- mosolygott Viki, a stylist.
- Ejj, de csini valaki.- bókolt Olivér az ajtóból.
- Olivér drága. Szerintem neked nem itt van dolgod.- mondta enyhe éllel a hangjában Viki. Gondoltam a szőkeség hozzám jött, ezért inkább kimentem a helyiségből. 
- Hm. Gyakrabban hordhatnál ilyen ruhákat.- villantotta ki vámpír fogait.
- Köszönöm.- mosolyogtam.- Nekem mennem kell majd még beszélünk.- kacsintottam és elmentem megkeresni Mátét (stáb tag), hogy felszerelje rám a fülest.
*
- Az a versenyző, akinek ma véget ér a verseny az nem más, mint... az MDC.- mondta ki Bence. Azt hittem, hogy ott helyben elájulok. A könnyeim patakokban kezdtek el folyni. A fiúkat jó szorosan megöleltem és "megfenyegettem" őket, hogy fel ne adják az éneklést, különben kinyírom őket. Bejött a többi versenyző is a színpadra és mindenki vigasztalta őket. Közben odamentem Annához, mert szegénykémet eléggé megviselte a párbaj.
- Nyugodj meg, jó?- öleltem meg.
- De hogy, amikor kiejtettem az MDC-t??- kérdezte szinte kiabálva. Odajött hozzánk Olivér.
- Jól vagy?- kérdezte Annától.
- Nem.- szipogta. Ott hagytam őket és megkerestem bátyámékat.
- Nagyon jó voltál.- mosolygott Sziki.
- Köszi.- töröltem meg a szemem. Megjött barátnőm és Olivér. Csináltunk egy csapat ölelést amiben az MDC tagjai is benne voltak. A döntősöknek menniük kellett az After X-be, így én elmentem megkeresni Kingát. 
*After X után*
Éppen az öltözőből jöttem ki, amikor Olivér elkapott és a falhoz nyomott.
- Olivér, mit csinálsz?- kérdeztem félve.
- Azt amit már rég óta meg akartam tenni.- suttogta lágyan, de mégis mély hangon, amitől kirázott a hideg. Ajkai elkezdtek közeledni az enyémekhez......

3 megjegyzés:

  1. Úristen...:DDDD Nagyon jó lett!! Kíváncsi vagyok a következő részre! :) hamar kövit! :)

    VálaszTörlés
  2. Mikor lesz új rész? :) nagyon jó lett

    VálaszTörlés